“نگارخانه بي دل” براي ايجاد اطمينان نسبت به مشتريان خود در وب سایت هاي رسمي رسانه های برخط  (مركز توسعه تجارت الكترونيك كسب و كارهاي اينترنتي و مركز فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال) نشان ملي ثبت (رسانه هاي ديجيتال) را دريافت نموده و از طريق كد شامد قابل شناسایی و استعلام می باشد. شما مي توانيد برای استعلام از “نگارخانه بي دل” بر روي نشاني shamad.saramad.ir كليك نماييد.

پس از نهايي شدن سفارش، نيمي از كل مبلغ به صورت بيعانه از شما دريافت و باقيمانده مبلغ را پس از اتمام سفارش پرداخت خواهيد كرد.

شما مي توانيد پرداخت خود را از طريق درگاه اينترنتي و يا ارسال مستقيم انجام دهيد.

براي ارتباط با ما مي توانيد بر روي لينك هاي واتساپ، اينستاگرام و تلگرام در تماس باشيد.

خير، براي حفظ حريم شخصي مشتريان، درصورت عدم رضايت سفارش آنان را منتشر نخواهيم كرد.

بله، درصورت تمايل به داشتن سابقه، مراحل مختلف نقاشي را براي مشتري فيلمبرداري خواهيم كرد.
اين درخواست شامل هزينه جداگانه خواهد بود.

نقاشي روی مقوای استاندارد با برند فابریانو (الر) و يا اشتنباخ در اندازه هاي درخواستي انجام می شود.

زمان تحویل سفارش حداقل يك هفته و حداكثر دو هفته متناسب با سایز اثر و تکنیک مورد استفاده (نقاشی سیاه قلم ، مدادرنگی و … ) متغیر خواهد بود

پرداخت از طريق تمامي درگاه هاي اينترنتي انجام مي شود. در این روش نصف مبلغ به عنوان پیش پرداخت و باقیمانده هزینه پایان کار دريافت می شود.

باتوجه به اندازه و كيفيت سفارش ها، زمان ارسال آنها يك تا دو هفته طول خواهد كشيد.

بله، براي رفاه حال مشتريان، تمامي سفارش ها در مناسبت هاي خاص، شامل 20 درصد تخفيف ويژه خواهند شد.

سفارش هاي اصلي با تكنيك هاي سياه قلم، مدادرنگي و ديجيتال مي باشند، ولي به غير از سفارش هاي يادشده بنابه درخواست مشتريان با تكنيك هاي ديگري هم انجام خواهند شد.

اندازه سفارش ها با توجه به تك چهره يا دو چهره بودن متفاوت مي باشند. براي اطلاع از ابعاد سفارش ها به بخش سفارش ها مراجعه كنيد.

بله، از آنجايي كه سفارش ها تنها شامل سر و گردن مي باشد، انجام هرگونه تغييرات اضافي بر روي نقاشي، شامل پرداخت هزينه مي باشد.

خير، سفارش بدون قاب ارسال خواهد شد. زيرا قاب ها شیشه دارند و در زمان ارسال توسط پست ممکن است شیشه قاب بشکند و کار خراب شود. برای جلوگیری از آسیب در زمان ارسال، سفارش انجام شده داخل لوله های محکم قرار می گیرد، تا هنگام ارسال سالم به مقصد برسد.

خير، قيمت سفارش ها بروز بوده و ممكن است كم يا زياد شوند.

سفارش هاي انجام شده (با هزينه مشتري) از طریق پست پیشتاز يا تیپاکس به تمام شهرهای ایران ارسال می شود. 

قيمت ها باتوجه به گذشت زمان و افزايش سطح تورم (و بالا رفتن قيمت مواد به كار رفته براي سفارش) بروز بوده و در صورت افزايش اعلان مي گردد.

فرم درخواست مشاوره

error: Content is protected !!